topbella

2011. július 30., szombat

Hobbim..:)

Hobbim:
Énekelek:
-Fontos Zenekar..
-Népi ének..
-Modern ének..(most kezdtem)
-Templomi ének..(Mátraverebély-Szentkúton)
Kedvencem : 
Felvirradtunk e szép napra Mária szent nevében,
Hogy egész nap köszönthessük tiszta szívvel lélekkel
Minden ember így köszöntsön ha föl kel,
Dicsértessék Jézus Krisztus adjon Isten jó reggelt

Zengedeznek a madarak látják a nap sugarát
Amellyel a piros hajnal köszönti Szűz Máriát
Minden ember így köszöntsön ha fölkel
Dicsértessék Jézus Krisztus adjon Isten jó reggelt!
 Miért is a kedvencem:
Mivel nyolc évig bántottak az osztálytársaim, igaz más-más iskolába jártam de sehol sem volt meg az a nyugalmas diákélet..Inkább mindenhol csúfoltak..Igaz volt is miért nagyon kövér voltam,de ezen változtattam orvosom és édesanyám segítségével..Több mint 10 kilót fogytam..De ezek után más más hibát találtak ki hogy bántsanak.Pl: Azét is sokat bántottak mert Katolikus vagyok, hogy templomba töltöm a vasárnap reggelemet. Ebből már elegem lett..Aztán egy évig tanultam egy éneket hogy megköszönjem édesanyámnak,édesapámnak hogy 8.éven keresztül segíttettek..Aztán Kémia óra kellős közepén fölállt az egyik fiú osztály társam hogy szavazzák meg hogy énekelhetek e vagy sem...( a legtöbb a nem szavazat lett) Aztán szülői értekezleten édesanyám megkérdezte az osztályfőnökömet, hogy mért nem énekelhetek erre a szülök azt mondták hogy anyák napjai a vers..Annak a versnek ez a szövege:
Köszönöm anyám, hogy felneveltél.
Köszönöm anyám, hogy felneveltél,
Hogy értem annyi könnyet ejtettél,
De én aztat vissza nem szolgálom.
Áldjon meg az Isten, azt kívánom.
Kivirágzott már az árpatarló.
Szépen szól benne a sárgarigó.
Sárgarigó meg a fülemüle,
Szép a rózsám el kell váljak tőle.
Ezek után elhatároztam hogy azok után ahogy bántottak a vallásom miatt..Elénekelem ballagáson ezt az éneket..Június.18 án reggel 10 órakkor a versem helyett elénekeltem az éneket mindenik meglepődésére,aztán lesétáltam a ballagás helyszínéről.. Nos ezért ez a legkedvesebb ének amit eddig énekeltem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Magamról

Domi
Én.. Jakus Dominika Ágnes vagyok Római Katolikus keresztény vallású vagyok..2009 húsvét éjszaka keresztelkedtem.2010 egy csodálatos húsvéti mise keretében első áldoztam...Hitoktatóm és felkészítőm a keresztanyám volt Végh Marika.. Nagyboldogasszony napján születtem 13:00 órakkor..(Nagyboldogasszony A legmagasztosabb katolikus Szűz Mária-ünnep, melyet augusztus 15-én tartanak. Szűz Mária mennybemenetelét ünneplik.) Iskoláim: 1-4. Gerelyes Endre általános iskola.. 5. Arany János általános iskola.. 6. Rákóczi Ferenc általános iskola.. 7-8. Aba Sámuel Általános és alapfokú művészeti iskola (Kazár) Ezzel be is fejeztem az Általános Iskolai tanulmányaimat.. 9.Szent Imre Keresztény Általános Iskola,Gimnázium..:)
Teljes profil megtekintése
 
Domi© Designed by: Compartidisimo